Bc. Kateřina Vachová

Master's thesis

Learning Styles Informed Instruction in English Classes

Abstract:
Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka založenou na respektování učebních stylů žáků. Diskutuje především modifikaci výuky ve vztahu ke stylům učení, které vychází z preferovaného reprezentačního systému (vizuálnímu, auditivnímu a kinestetickému stylu). Respektování učebních stylů žáků je kombinováno s procvičováním učebních strategií. V praktické části je prezentován akční výzkum provedený …more
Abstract:
The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2014
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vachová, Kateřina. Learning Styles Informed Instruction in English Classes. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education

Theses on a related topic