Learning Styles Informed Instruction in English Classes – Bc. Kateřina Vachová
Bc. Kateřina Vachová
Diplomová práce
Learning Styles Informed Instruction in English Classes
Abstract:
Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka založenou na respektování učebních stylů žáků. Diskutuje především modifikaci výuky ve vztahu ke stylům učení, které vychází z preferovaného reprezentačního systému (vizuálnímu, auditivnímu a kinestetickému stylu). Respektování učebních stylů žáků je kombinováno s procvičováním učebních strategií. V praktické části je prezentován akční výzkum provedený …víceAbstract:
The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vachová, Kateřina. Learning Styles Informed Instruction in English Classes. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Návrh průběhu projektů vyvíjejících „visual novel“
Žaneta Severová