Bc. Kateřina Vachová

Diplomová práce

Learning Styles Informed Instruction in English Classes

Abstract:
Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka založenou na respektování učebních stylů žáků. Diskutuje především modifikaci výuky ve vztahu ke stylům učení, které vychází z preferovaného reprezentačního systému (vizuálnímu, auditivnímu a kinestetickému stylu). Respektování učebních stylů žáků je kombinováno s procvičováním učebních strategií. V praktické části je prezentován akční výzkum provedený …více
Abstract:
The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vachová, Kateřina. Learning Styles Informed Instruction in English Classes. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka

Práce na příbuzné téma