Umělec v roli režiséra: Současné možnosti distribuce a prezentace jiných filmů – Bc. Kamila Bialešová
Bc. Kamila Bialešová
Diplomová práce
Umělec v roli režiséra: Současné možnosti distribuce a prezentace jiných filmů
Theoretical part: Artist or Director? Current ways of presenting and distributing Art Movies Second part: Audiovisual work, director: Martin Janoušek, name of project: Red
Anotace:
Jiné filmy: V rámci nových prezentačních možností se mění i distribuční strategie jednotlivých institucí. Analýza tohoto prostředí je podmíněna relevantními výstupy galerií a festivalů, které pomohly utvořit celistvější náhled na tento fenomén, jenž zaujímá neodmyslitelnou pozici v kinematografii, v dnešní době propojené se současným výtvarným uměním.Abstract:
Other films: In terms of new presentation and distribution approaches, the distribution strategy of particular institutions also has changed. The analysis of this specific environment will be conditioned by relevant outcomes from particular cinemas, galleries or festivals which will create a holistic perspective on this phenomenon the phenomenon which nowadays occupies an essential place in fine art …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIALEŠOVÁ, Kamila. \textit{Umělec v roli režiséra: Současné možnosti distribuce a prezentace jiných filmů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p84e06/.
Jak správně citovat práci
Bialešová, Kamila. Umělec v roli režiséra: Současné možnosti distribuce a prezentace jiných filmů. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Mary Ellen Bute na vývoj experimentální animace
Renata VÁCLAVÍKOVÁ -
Subjektivní hodnocení kvality kontaktní dialogové složky audiovizuálního díla
Hana Kašpárek Vyšínská -
Pohyblivé obrazy Začlenění videotvoby a filmu do výuky výtvarné výchovy
Hana NOVOSÁDOVÁ -
1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka
Jan BRADÁČ -
Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001
Alexandra Moralesová -
Budiče zvuku - příruční katalog části sbírky Národního technického muzea
Pavel Cápal