JUDr. Adéla Hradilová

Bakalářská práce

Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu

Nation branding as an instrument of foreign policy of a state
Anotace:
Práce se zabývá nation brandingem jako nástrojem zahraniční politiky státu. Představuje tento obor, který se věnuje měření, vytváření a řízení reputace států (značek států). Na cílech a účelech nation brandingu se pak snaží prokázat, že nation branding se stal standardní součástí zahraniční politiky států. Ve druhé části se zabývá značkou Česká republika, zejména jejím vývojem, současnou podobou, hlavními …více
Abstract:
The thesis deals with the field of nation branding as an instrument of state foreign policy. It introduces the field which aims to measure, build and manage the reputation of countries (brand of countries). The aim of this thesis is to prove that nation branding has become a standard component of foreign policy of states, by defining its goals and functions. The second part deals with the brand of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Pšeja, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy