Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku – Zuzana Parmová
Zuzana Parmová
Bachelor's thesis
Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku
Product Life Cycle of Selected Industrial Company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „ Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku“ je definování životních fází produktu. Popsání marketingového mixu a marketingových strategií v jednotlivých fázích životního cyklu. Praktická část je zaměřena na konkrétní typ produktu. Zde jsou popsány podniky produkující daný produkt. U každého produktu je popsán a definován jeho životní cyklus a marketingová strategie …viacAbstract:
The bachelor thesis “Product life cycle of selected industrial company” deals with the issue of defining phases of the product life cycle. It depicts the marketing mix and marketing strategies of the individual phases of the product life cycle. The practical part is focused on the particular product type. The companies producing the specified product are described in this part. Each product is provided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/114662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Eva Švecová
- Oponent: Martin Mynář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARMOVÁ, Zuzana. \textit{Životní cyklus produktu vybraného průmyslového podniku}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p88tap/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha