Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti – Bc. Petra Joobová
Bc. Petra Joobová
Master's thesis
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Marketing audit company as a source of increasing performance
Abstract:
JOOBOVÁ, Petra: Marketing audit of the company as a source of performance improvement. [Thesis]. Banking Institute of the University of Prague, a foreign university in Banská Bystrica. Department of Finance and Accounting. Head: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defense: 2012. Number of pages: ... The main objective of this work is to apply the marketing audit practice in a particular company. Marketing …viacAbstract:
Bankovní institut JOOBOVÁ, Petra: Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti. [Diplomová práca]. vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a účtovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 85 Hlavným cieľom tejto práce je uplatniť marketingový audit v praxi na konkrétnom podniku. Marketingový audit kompletne …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/eahkc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOOBOVÁ, Petra. \textit{Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti} Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8dpw4/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií
Lýdia Hlaváčková -
Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany
Michaela Chebeňová -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Finanční audit účetní závěrky v podnikatelském subjektu
Kateřina MATOUŠKOVÁ -
Bezpečnostní audit informačních technologií
Jiří Hudec -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Audit systému bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v podniku Štěrkovny Olomouc a.s.
Jindra Častková -
Bezpečnostní audit fyzické bezpečnosti vybrané firmy v podmínkách krizové situace
Ondřej Muroň