Renáta KODAJOVÁ

Bachelor's thesis

El análisis de los recursos persuasivos de la Coca-Cola en la publicidad

The analysis of persuasive resources of Coca-Cola in the publicity
Abstract:
The purpose of this Bachelor?s thesis is to introduce Coca-Cola brand from a linguistic point of view, focusing on the linguistic resources used in persuasive methods appealing to the consumer. The thesis consists of two parts: a theoretical and a practical part. In the first part the basic functions of language are explained. Moreover, it describes the division of slogans in advertising and defines …viac
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit značku Coca-Cola z lingvistického hlediska se zaměřením na jazykové prostředky, které používá jako přesvědčovací metody apelující na spotřebitele. Práce je koncipována do dvou částí: části teoretické a části praktické. V první části jsou vysvětleny základní funkce jazyka, členění sloganů v reklamě a jsou definovány jazykové prostředky, které se v jazyku reklamy …viac
 
 
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zverejniť od: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KODAJOVÁ, Renáta. El análisis de los recursos persuasivos de la Coca-Cola en la publicidad. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / Spanish for Business