Bc. Denisa Vondráčková

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy

Use of Marketing mix of selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy“ je analýza podniku, analýza současného marketingového a komunikačního mixu, ale také analýza situační. V práci využívám poznatků získaných z textů odborných publikací, z podnikových materiálů a informací od jednatele firmy. Ve výsledkové části bude navržen nový marketingový a komunikační mix a SWOT analýza podniku …více
Abstract:
The subject of this thesis „ Use of marketing mix selected company “ is analysis of selected company, analysis of the current marketing and communication mix, but also situational analysis. In the thesis I used knowledge gained from texts of specialized publications, corporate materials and information from the managing director. In the final section will be propose a new marketing and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní