PANČOCHÁŘOVÁ, Monika. \textit{Vliv televizní reklamy na společnost}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8jm7z/.
PANČOCHÁŘOVÁ, Monika. <i>Vliv televizní reklamy na společnost</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8jm7z/.
PANČOCHÁŘOVÁ, Monika. Vliv televizní reklamy na společnost. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8jm7z/.
@misc{Pancocharova2016thesis,
AUTHOR = "Pančochářová, Monika",
TITLE = "Vliv televizní reklamy na společnost [online]",
YEAR = "2016 [cit. 2024-11-10]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Petr Mokrý",
URL = "https://theses.cz/id/p8jm7z/",
}
@misc{Pancocharova2016thesis,
AUTHOR = {Pančochářová, Monika},
TITLE = {Vliv televizní reklamy na společnost},
YEAR = {2016},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Petr Mokrý},
URL = {https://theses.cz/id/p8jm7z/},
URL_DATE = {2024-11-10},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Pančochářová
| jméno = Monika
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Vliv televizní reklamy na společnost
| url = https://theses.cz/id/p8jm7z/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Petr Mokrý
| rok = 2016
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-10
| poznámka =
| jazyk =
}}