Jan Krchňák

Diplomová práce

Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix

Kritické faktory úspěchu marketingového mixu B2B elektronických tržišť
Anotace:
B2B elektronická tržiště za dobu své existence ukázala, že umožňují firmám zefektivnit jejich nákupní procesy. S příchodem nových technologií v nedávné době tento fenomén začal znovu nabírat na popularitě. Práce se věnuje zhodnocení modelu marketingového mixu 7P jakožto manažerského nástroje pro dosáhnutí kritických foktorů úspěchu B2B elektronických tržišť. Pomocí sekundárního výzkumu zkoumá, které …více
Abstract:
B2B e-marketplaces have shown their potential to make companies' procurement processes more effective. The phenomenon is gaining a new wave of popularity with recent technological developments. This thesis focuses on assessing the 7Ps marketing mix as a managerial implication to reach the critical success factors of B2B e-marketplaces. It explores the aspects of individual elements' management and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Eva Křenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94430