Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu – Klára Kolaříková
Klára Kolaříková
Diplomová práce
Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu
Application of multicriteria decision-making methods in digital marketing
Anotace:
Práce aplikuje metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování na varianty zdroje a média v oblasti digitálního marketingu. Obsahuje výpočet efektivní strategie digitálního marketingu, která přináší druhy konverzí, návštěvnost a zaujetí při minimalizaci nákladů. Aplikace metod vícekriteriálního diskrétního rozhodování se provádí v prostředí internetových stránek na zdrojích a jejich obecné kategorii …víceAbstract:
The work applies methods of multicriteria decision-making to various sources and media in the field of digital marketing. The calculation of the efficient strategy of the digital marketing is included. The strategy brings sorts of conversions, audience and attention together with minimizing costs. The application of multicriteria discrete decision-making methods is carried out in the environment of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Petr Fiala
- Oponent: Martina Kuncová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich aplikace v praxi
Mariia Vasileva -
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich aplikace
Nikola Jačková -
Metody manažerského rozhodování
Oleksandra-Ivanna Kozar -
Metody manažerského rozhodování
Banuzhan Nadirova -
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich využití při řízení podniku
David Benák -
Analýza efektivnosti pomocí metod vícekriteriálního rozhodování
Hoang Anh Tran -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva