Klára Kolaříková

Diplomová práce

Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu

Application of multicriteria decision-making methods in digital marketing
Anotace:
Práce aplikuje metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování na varianty zdroje a média v oblasti digitálního marketingu. Obsahuje výpočet efektivní strategie digitálního marketingu, která přináší druhy konverzí, návštěvnost a zaujetí při minimalizaci nákladů. Aplikace metod vícekriteriálního diskrétního rozhodování se provádí v prostředí internetových stránek na zdrojích a jejich obecné kategorii …více
Abstract:
The work applies methods of multicriteria decision-making to various sources and media in the field of digital marketing. The calculation of the efficient strategy of the digital marketing is included. The strategy brings sorts of conversions, audience and attention together with minimizing costs. The application of multicriteria discrete decision-making methods is carried out in the environment of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Petr Fiala
  • Oponent: Martina Kuncová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51429

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum