Klára Kolaříková

Master's thesis

Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu

Application of multicriteria decision-making methods in digital marketing
Abstract:
Práce aplikuje metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování na varianty zdroje a média v oblasti digitálního marketingu. Obsahuje výpočet efektivní strategie digitálního marketingu, která přináší druhy konverzí, návštěvnost a zaujetí při minimalizaci nákladů. Aplikace metod vícekriteriálního diskrétního rozhodování se provádí v prostředí internetových stránek na zdrojích a jejich obecné kategorii …more
Abstract:
The work applies methods of multicriteria decision-making to various sources and media in the field of digital marketing. The calculation of the efficient strategy of the digital marketing is included. The strategy brings sorts of conversions, audience and attention together with minimizing costs. The application of multicriteria discrete decision-making methods is carried out in the environment of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Petr Fiala
  • Reader: Martina Kuncová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51429