Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu – Klára Kolaříková
Klára Kolaříková
Master's thesis
Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu
Application of multicriteria decision-making methods in digital marketing
Abstract:
Práce aplikuje metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování na varianty zdroje a média v oblasti digitálního marketingu. Obsahuje výpočet efektivní strategie digitálního marketingu, která přináší druhy konverzí, návštěvnost a zaujetí při minimalizaci nákladů. Aplikace metod vícekriteriálního diskrétního rozhodování se provádí v prostředí internetových stránek na zdrojích a jejich obecné kategorii …moreAbstract:
The work applies methods of multicriteria decision-making to various sources and media in the field of digital marketing. The calculation of the efficient strategy of the digital marketing is included. The strategy brings sorts of conversions, audience and attention together with minimizing costs. The application of multicriteria discrete decision-making methods is carried out in the environment of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51429
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Petr Fiala
- Reader: Martina Kuncová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLAŘÍKOVÁ, Klára. \textit{Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v~digitálním marketingu} Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/p8lkm7/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich aplikace v praxi
Mariia Vasileva -
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich aplikace
Nikola Jačková -
Metody manažerského rozhodování
Oleksandra-Ivanna Kozar -
Metody manažerského rozhodování
Banuzhan Nadirova -
Metody vícekriteriálního rozhodování a jejich využití při řízení podniku
David Benák -
Analýza efektivnosti pomocí metod vícekriteriálního rozhodování
Hoang Anh Tran -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva