Bc. Lucie Hudíková
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie vybrané firmy. V teoretické části je představen strategický marketing, marketingová situační analýza a typologie marketingových strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě sekundárního výzkumu a primárního výzkumu oslovující zákazníky firmy. Výstupem je návrh strategie a odhad nákladového zajištění navrhovaných …moreAbstract:
The aim of the thesis is a proposal for marketing strategy of the selected company. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and typology of marketing strategies. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary research and primary research questioning the customers of the firm. The result is a proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qhhg7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk