Bc. Jitka Kratochvilová

Master's thesis

Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno

Marketing strategy and marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a marketingového mixu pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno. Důležitým podkladem pro zpracování byl vlastní marketingový výzkum prováděný mezi návštěvníky divadla.
Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy proposal and the marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno. Suggestion are based on the marketing research which was carried out amongst visitors of this theatre.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta