Katarína Kromková
Master's thesis
Aplikácia testov MBTI vo firemnej praxi
Aplikace testů MBTI ve firemní praxi
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci typologie MBTI u pracujících lidí. Konkrétně tato typologie osobnosti je celosvětově rozšířeným a užívaným nástrojem přiblížení osobnosti člověka z mnoha hledisek, jednou z nich je i profesní zaměření. Cílem této práce je dokázat propojení mezi typologií osobnosti MBTI a volbou povolání. První tři kapitole přinášejí teoretickou analýzu typologie, jejíž součástí …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on application of MBTI typology for working people. Specifically, this personality typology is a widely-used and used tool for bringing people's personalities in many ways, one of which is also a professional focus. The aim of this work is to prove the link between MBTI personality typology and career choice. The first three chapters present a theoretical analysis of typology …moreAbstract:
Diplomová práce je zameraná na aplikáciu typológie MBTI u pracujúcich ľudí. Konkrétne táto typológia osobnosti je celosvetovo rozšíreným a užívaným nástrojom na priblíženie osobnosti človeka z mnohých hľadísk, jednou z nich je aj profesijné zameranie. Cieľom tejto práce je dokázať prepojenie medzi typológiou osobnosti MBTI a voľbou povolania. Prvé tri kapitole prinášajú teoretickú analýzu typológie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73152
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová