Aplikácia testov MBTI vo firemnej praxi – Katarína Kromková
Katarína Kromková
Diplomová práce
Aplikácia testov MBTI vo firemnej praxi
Aplikace testů MBTI ve firemní praxi
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci typologie MBTI u pracujících lidí. Konkrétně tato typologie osobnosti je celosvětově rozšířeným a užívaným nástrojem přiblížení osobnosti člověka z mnoha hledisek, jednou z nich je i profesní zaměření. Cílem této práce je dokázat propojení mezi typologií osobnosti MBTI a volbou povolání. První tři kapitole přinášejí teoretickou analýzu typologie, jejíž součástí …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on application of MBTI typology for working people. Specifically, this personality typology is a widely-used and used tool for bringing people's personalities in many ways, one of which is also a professional focus. The aim of this work is to prove the link between MBTI personality typology and career choice. The first three chapters present a theoretical analysis of typology …víceAbstract:
Diplomová práce je zameraná na aplikáciu typológie MBTI u pracujúcich ľudí. Konkrétne táto typológia osobnosti je celosvetovo rozšíreným a užívaným nástrojom na priblíženie osobnosti človeka z mnohých hľadísk, jednou z nich je aj profesijné zameranie. Cieľom tejto práce je dokázať prepojenie medzi typológiou osobnosti MBTI a voľbou povolania. Prvé tri kapitole prinášajú teoretickú analýzu typológie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová