A New Role of an English Teacher: an E-tutor – Bc. Libuše Kohutová
Bc. Libuše Kohutová
Diplomová práce
A New Role of an English Teacher: an E-tutor
A New Role of an English Teacher: an E-tutor
Anotace:
Informační a komunikační technologie umožňují učitelům a jejich žákům dostat se za hranice tradiční výuky. Diplomová práce „Nová role učitele anglického jazyka: e-tutor“ se zabývá fenoménem výuky online, zejména z pohledu učitele, tzv. e-tutora. Úvodní kapitola teoretické části nabízí shrnutí historie, současnosti a budoucích vizí e-learningu a shrnutí výhod a nevýhod tohoto způsobu výuky. Druhá kapitola …víceAbstract:
Information and communication technologies enable teachers and their students to get beyond the traditional classroom. Diploma thesis “A new role of an English teacher: an e-tutor” deals with the phenomenon of online learning, mainly from the teacher's point of view. The opening chapter of the theoretical part summarizes the history, present and some future visions of e-learning, covering both its …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/an91j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Tamara Váňová
- Oponent: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Language of the Internet: Positive Politeness Strategies Claiming Common Ground in Asynchronous Computer-Mediated Communication
Petra Trávníková -
Specific Typographic and Lexical Means in the Internet Communication
Pavel Dašek -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Design vzdělávacího procesu pro Zdravotnickou záchrannou službu: převrácená třída s využitím Moodle a H5P
Bínová Bínová -
Designing Online English Courses for Military Learners Using Moodle
Martin Dolníček -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr