Hodnocení písemného projevu žáků 1. stupně ZŠ – Bc. et Bc. Ivana Blažíčková
Bc. et Bc. Ivana Blažíčková
Master's thesis
Hodnocení písemného projevu žáků 1. stupně ZŠ
Evaluation of writing of primary school pupils
Abstract:
Učitelé prvního stupně základních škol se významně podílí na diagnostice vývojové dysgrafie. Jsou jedněmi z prvních, kteří mohou obtíže ve psaní identifikovat, přičemž se řídí zejména svým úsudkem. Výzkumy však ukazují spíše na nízkou shodu mezi učiteli a na nízkou shodu jejich hodnocení se standardizovanými nástroji. Tato práce se zabývá hodnocením psaní žáků čtvrtých tříd, schopností učitelů jej …moreAbstract:
Primary school teachers are significantly involved in the diagnostics of developmental dysgraphia. They are among the first to identify the difficulties in handwriting, based on their judgment. However, the research shows a rather low level of agreement among teachers as well as among teachers and the standardized tools. This thesis deals with the evaluation of handwriting (transcription) of fourth …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iytht/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2022
- Supervisor: PhDr. Katarína Šafárová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Monika Nacházelová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
Anežka Ondráčková -
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
Alžběta Muroňová -
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Pohybový a výživový režim žáků ve 4. ročníku ZŠ
Jan Januš -
Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ
Linda Hermanová