Hodnocení písemného projevu žáků 1. stupně ZŠ – Bc. et Bc. Ivana Blažíčková
Bc. et Bc. Ivana Blažíčková
Diplomová práce
Hodnocení písemného projevu žáků 1. stupně ZŠ
Evaluation of writing of primary school pupils
Anotace:
Učitelé prvního stupně základních škol se významně podílí na diagnostice vývojové dysgrafie. Jsou jedněmi z prvních, kteří mohou obtíže ve psaní identifikovat, přičemž se řídí zejména svým úsudkem. Výzkumy však ukazují spíše na nízkou shodu mezi učiteli a na nízkou shodu jejich hodnocení se standardizovanými nástroji. Tato práce se zabývá hodnocením psaní žáků čtvrtých tříd, schopností učitelů jej …víceAbstract:
Primary school teachers are significantly involved in the diagnostics of developmental dysgraphia. They are among the first to identify the difficulties in handwriting, based on their judgment. However, the research shows a rather low level of agreement among teachers as well as among teachers and the standardized tools. This thesis deals with the evaluation of handwriting (transcription) of fourth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iytht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2022
- Vedoucí: PhDr. Katarína Šafárová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Nacházelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
Anežka Ondráčková -
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
Alžběta Muroňová -
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Pohybový a výživový režim žáků ve 4. ročníku ZŠ
Jan Januš -
Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ
Linda Hermanová