Analýza franchisingu v oblasti gastronomie – Adéla Ryšavá
Adéla Ryšavá
Bakalářská práce
Analýza franchisingu v oblasti gastronomie
Analysis of the Franchise Market in the Field of Gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s problematikou vztahu mezi franchisorem a franchi-santem. V teoretické části se věnuje literární rešerši na téma franchisového podnikání a vztahy mezi podnikateli. Na teoretickou část navazuje část praktická, která ukazuje současný obraz tohoto trhu na území České republiky. Na základě této analýzy jsou posléze uvedené návrhy na lepší vznik a udržení takového vztahu …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the reader to the problems of relationship between franchi-sor and franchisee. In the theoretical part it deals with literature search of franchising busi-ness and relationship between businessmen. The theoretical part is followed by practical part which shows present picture of market within the Czech Republic. Based on this analysis there are later introduced suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ryšavá, Adéla. Analýza franchisingu v oblasti gastronomie. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.
Martina Ondrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Markéta Bulková -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza spotřebitelských úvěrů pro retailovou klientelu
Tereza Fialová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Jiří Matýsek