Tibor Čatai

Bachelor's thesis

Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR

Marketing in nonprofit organizations - marketing AČR
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma marketingu Armády České republiky. V teoretické části je popisovací metodou objasněn účel neziskových organizací a jejich rozdělení. Následně se pak věnuje marketingovým nástrojům, které využívá, a problematice veřejného mínění. Jednotlivé prvky jsou pak v teoretické části srovnávací metodou přirovnány k mechanismům v AČR. Cílem této práce je zjistit, jak je …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing of the Army of the Czech Republic. In the theoretical part is with the description method explains the purpose of non-profit organizations and their divide. Then it deals with the marketing tools, which it uses, and public opinion issues. The individual elements are in the theoretical part compared to the mechanisms in the AČR with the comparative method. Objective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní