The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia – Raoah Marghalani
Raoah Marghalani
Diplomová práce
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Anotace:
The purpose of this study is to examine the effects of the covid-19 pandemic on luxury consumption and behavior in the Kingdom of Saudi Arabia. The study utilized a mixed methodology in order to gain more insights from the Saudi luxury consumers. This was done in the form of a quantitative method through an online questionnaire, and a qualitative method through an online focus group discussion. The …víceAbstract:
The purpose of this study is to examine the effects of the covid-19 pandemic on luxury consumption and behavior in the Kingdom of Saudi Arabia. The study utilized a mixed methodology in order to gain more insights from the Saudi luxury consumers. This was done in the form of a quantitative method through an online questionnaire, and a qualitative method through an online focus group discussion. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.