Návrh řízení a propagace turistické destinace Brdy-Vltava – Jarmila Řehořková
Jarmila Řehořková
Master's thesis
Návrh řízení a propagace turistické destinace Brdy-Vltava
Proposal for management and promotion of the Brdy-Vltava destionation
Abstract:
Destinace Brdy-Vltava leží ve Středočeském kraji mezi Brdskou vrchovinou a řekou Vltavou a má potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. Momentálně však v destinaci neexistuje subjekt, který by se zabýval jejím řízením a propagací, ta je nejednotná a nekoordinovaná. Cílem této diplomové práce je navrhnout, která organizace by se měla rozvojem cestovního ruchu, resp. řízením a propagací, zabývat. Dalším …moreAbstract:
The Brdy-Vltava destination lies in Central Bohemia region between the Brdy highlands and the river Vltava and has potential for tourism. But nowadays there is no organization of destination management and promotion. Promotion is not unified and coordinated. The purpose of this thesis is to propose which organisation should deal with management and promotion of the destination. The other aim is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23887
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: Liběna Jarolímková
- Reader: Jana Valentová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Destinačný management ako nástroj inovatívneho prístupu k tvorbe produktu v Košickom regióne
Nicol Brunáriová -
Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism
Marcela ZUBRIČANOVÁ -
The Promotion of Selected European Travel Destinations in British and American Press: A Linguistic Analysis
Veronika Klimšová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Zdeněk PITNER