Mgr. Michaela Tesařová

Master's thesis

Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem

Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem ve své teoretické části nejprve definuje koncept digitálního marketingu a stručně popisuje jeho vývoj spolu s historií internetu. Popisuje změny, které internet přinesl v oblasti komerční komunikace, a také nástroje digitálního marketingu spolu s jeho výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se zabývá influencer …more
Abstract:
This work titled Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer in its theoretical part first defines the concept of digital marketing and briefly describes its development, along with the history of the Internet. It also deals with the changes that the Internet has brought in the field of commercial communication and describes the tools of digital marketing, along with its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication