Ladislav Hanek

Bakalářská práce

Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingové strategie s ohledem na etické aspekty. Inzerenti na internetu zneužívají neznalosti, jazykových bariér, omezeného povědomí uživatelů a například i jejich důvěry, ve svůj prospěch. Díky této důvěře, nevědomosti i klamání uživatelů pak mohou dosahovat lepších výsledků, než inzerenti, kteří neetických praktik v reklamě nevyužívají. V první, …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of online marketing strategy with regard to ethical aspects. Advertisers on the Internet abuse ignorance, language barriers, limited user awareness and, for example, their trust, to their advantage. Thanks to this trust, ignorance and deception of users, they can achieve better results than advertisers who do not use unethical practices in advertising. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích