Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty – Ladislav Hanek
Ladislav Hanek
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingové strategie s ohledem na etické aspekty. Inzerenti na internetu zneužívají neznalosti, jazykových bariér, omezeného povědomí uživatelů a například i jejich důvěry, ve svůj prospěch. Díky této důvěře, nevědomosti i klamání uživatelů pak mohou dosahovat lepších výsledků, než inzerenti, kteří neetických praktik v reklamě nevyužívají. V první, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of online marketing strategy with regard to ethical aspects. Advertisers on the Internet abuse ignorance, language barriers, limited user awareness and, for example, their trust, to their advantage. Thanks to this trust, ignorance and deception of users, they can achieve better results than advertisers who do not use unethical practices in advertising. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/my3iz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANEK, Ladislav. \textit{Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/pa89y6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková