Ondřej HOVJACKÝ

Bachelor's thesis

Personalizace elektronického obchodu

E-shop personalization
Anotácia:
Tato práce pojednává o personalizaci elektronického obchodu. Ukazuje, jaké jsou v této oblasti možnosti, co je třeba o zákazníkovi sledovat a na základě toho pak provádět samotnou personalizaci. Následně je zde v krátkosti popsán systém Prestashop, který se používá pro internetové obchody. V praktické části jsou některé principy v tomto systému implementovány a vyzkoušeny. Kromě algoritmu výběru produktů …viac
Abstract:
This work deals with personalization of the electronic shop. It points out the possibilities in this area, how a customer needs to be tracked and based on that, how to do the personalization itself. The Prestashop System, which is used for Internet shops, is described. In the practical part, some of these principles are implemented and tried out. Apart from the algorithm for choosing products which …viac
 

Kľúčové slová

personalizace Prestashop newsletter
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Josef Steinberger, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOVJACKÝ, Ondřej. Personalizace elektronického obchodu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Bachelor programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Information Technologies

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.