Personalizace elektronického obchodu – Ondřej HOVJACKÝ
Ondřej HOVJACKÝ
Bakalářská práce
Personalizace elektronického obchodu
E-shop personalization
Anotace:
Tato práce pojednává o personalizaci elektronického obchodu. Ukazuje, jaké jsou v této oblasti možnosti, co je třeba o zákazníkovi sledovat a na základě toho pak provádět samotnou personalizaci. Následně je zde v krátkosti popsán systém Prestashop, který se používá pro internetové obchody. V praktické části jsou některé principy v tomto systému implementovány a vyzkoušeny. Kromě algoritmu výběru produktů …víceAbstract:
This work deals with personalization of the electronic shop. It points out the possibilities in this area, how a customer needs to be tracked and based on that, how to do the personalization itself. The Prestashop System, which is used for Internet shops, is described. In the practical part, some of these principles are implemented and tried out. Apart from the algorithm for choosing products which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Steinberger, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOVJACKÝ, Ondřej. Personalizace elektronického obchodu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.