Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum) – Hana DRNOVSKÁ
Hana DRNOVSKÁ
Master's thesis
Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum)
Development trends in usage of Slovak expressions in present Czech language
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na porozumění slovenštině u mladé generace. Jejím cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci 2. stupně základních škol rozumějí slovenskému jazyku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku česko-slovenských vztahů, shody a rozdíly mezi češtinou a slovenštinou, bilingvismus a také to, do jaké míry (nebo zda vůbec) je v některých učebnicích …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on understanding of Slovak language by young people. Its purpose was to find out how basic schools´ pupils understand Slovak language. It is dividend into theoretical part and practical part. In theoretical part are described problems of Czech-Slovak relationships, agreements and differences between Czech and Slovak languages, bilingualism, and also in which way is thema of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012
Accessible from:: 10. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2012
- Supervisor: Dr. PhDr. Květoslava Musilová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRNOVSKÁ, Hana. Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum). Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová -
Porovnání stravovacích návyků žáků 9. ročníku, kteří jsou členy Regionální fotbalové akademie, a žáků 9. ročníku běžných tříd na základní škole
Veronika NOVOTNÁ -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Práce s pohádkovými texty Štastný princ a jiné pohádky Oscara Wildea v literární výchově v 8. a 9. ročníku ZŠ
Tereza HANZLOVÁ -
Rizikové chování ve filmové a seriálové tvorbě oblíbené u žáků 8. a 9. tříd základních škol
Eliška Holubcová -
Filmová ukázka ve školní praxi, možnosti výuky v 5. a 9. ročníku na základě zobrazení Protektorátu Čechy a Morava
Michaela HAVLOVÁ SOJKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights