Building positive brand image in tobacco industry – Tomiris Zhumagali
Tomiris Zhumagali
Bakalářská práce
Building positive brand image in tobacco industry
Building positive brand image in tobacco industry
Anotace:
This bachelor thesis aims to find out how to successfully bring a positive brand image and to identify the main factors affecting the perceptions of consumer opinion and attitudes towards tobacco brands. Therefore, as the methodology, qualitative research will be used. It includes data from the in-depth interviews with Czech daily smokers and the interviews with the tobacco marketing experts. The tobacco …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to find out how to successfully bring a positive brand image and to identify the main factors affecting the perceptions of consumer opinion and attitudes towards tobacco brands. Therefore, as the methodology, qualitative research will be used. It includes data from the in-depth interviews with Czech daily smokers and the interviews with the tobacco marketing experts. The tobacco …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY
Mohammad Danish Khan -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov