Denisa Vašíčková

Bakalářská práce

Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Kostelecké uzeniny

Analysis of Marketing Mix Tools in Kostelecke uzeniny a.s.
Anotace:
Práce si klade za cíl analyzovat využívání nástrojů marketingového mixu podniku Kostelecké uzeniny a.s. z pohledu inovačního procesu podniku (redesign) a měnících se trendů na trhu (inovační procesy produktových mixů). Zhodnotit současnou situaci a navrhnout případná zlepšení.
Abstract:
The objective of this work was to evaluate application of marketing mix tools in the company Kostelecke uzeniny a.s. from perspective of the innovation process (redesign) and changing trends on the market, to evaluate actual situation and propose improvements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: František Kovář
  • Oponent: Taťána Chrápková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14743