Bc. Iveta Kalousová

Diplomová práce

Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.

Communication strategy of company CET 21 spol. s r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je vyhodnocení efektivity komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s.r.o. se zaměřením na konkrétní marketingovou komunikační kampaň k programovému formátu HLAS 2014. První část práce předkládá teoretický základ zkoumané problematiky, uvádí odborné pohledy na tvorbu komunikačních strategií s využitím modelu integrované marketingové komunikace, včetně vývoje nových trendů …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is an evaluation of effectivness of the communication strategy for the company CET 21 spol. s.r.o. Main focus is on the specific marketing communication campaign of the program format HLAS 2014. The first section presents the theoretical basis of the examined subject matter, represents the experts views on the creation of communication strategies using the model of integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace