Bc. Jana VRÁTNÍKOVÁ BUTOROVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Rozvoj osobnosti studentů sociální pedagogiky v rámci jejich přípravy pro výkon budoucí profese

Personality progres of students within preparation for the achievement of this job
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o nárocích na profesi sociálního pedagoga. V návaznosti na to pak zjišťuje, kam by měla být příprava pro výkon tohoto povolání směrována, jakým způ-sobem jsou studenti pro výkon profese sociálního pedagoga připravováni. Konkrétně se zaměřuje na zjištění, zda u studentů dochází v průběhu studia na VŠ k rozvoji psychosoma-tické kondice v rámci předmětu sociálně-psychologický …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with requirements for achievment of social educator. In the sequence it finds out where the preparation for the achievement of this job should be direc-ted. It explores which way students are prepared for the achievement of the social educator profession. Concretely it is directed to find out if the students are developed in the psycho-somatic conditions within the subject …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Zverejniť od: 27. 5. 2008
Identifikátor: 8370

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁTNÍKOVÁ BUTOROVÁ, Jana. Rozvoj osobnosti studentů sociální pedagogiky v rámci jejich přípravy pro výkon budoucí profese . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy