Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí – Bc. Karolína Worková
Bc. Karolína Worková
Bachelor's thesis
Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí
Fine Dining Restaurant in Czech Republic and Abroad
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje komparaci šesti vybraných Fine Dining restaurací v České republice a ve Spojených arabských emirátech. Cílem výzkumu je analyzovat a porovnat nabídku jednotlivých konceptů. První část práce je teoretická, kde je objasněna základní terminologie z oboru gastronomie, význam kulinářského cestovního ruchu nebo je vysvětlen pojem rozšířený marketingový mix 5P. Základem analytické …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the comparison of six selected Fine dining restaurants in the Czech Republic and the United Arab Emirates. The aim of the research is to compare and analyse the offer of each concept. The first part of the thesis is theoretical, where the basic terminology from the field of gastronomy and the impact of culinary tourism as well as the concept of the extended 5Ps are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2022
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/lfrzm/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Lada Popl Petránková
- Reader: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová -
Ojedinělý gastronomický koncept
Jaroslava Gopaul -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix vybraného hotela
Natália Hudecová -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka