Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti – Markéta Havlíčková
Markéta Havlíčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Marketing Strategy – an Important Instrument of Modern Management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem. Dokazuje, že marketingová strategie musí být součástí moderního řízení každé obchodní společnosti. Vývoj, pojetí a význam strategického marketingu v řízení bude analyzován v teorii, ale i praxi na příkladu určité obchodní společnosti. Bude vyhodnoceno, zda se daná obchodní společnost řídí strategicky či nikoliv. Případně budou doporučeny změny …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with strategic marketing. It shows that marketing strategy must be a part of the modern management of each company. Evolution, concept and the importance of the strategic marketing management will be analysed in theory, but also in practice using a specific company by way of illustration. The thesis will asses wihether this company is managed strategically or not. Changes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gzpzo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Jan Kolář
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller