Destinační management v Karlovarském kraji – Bc. Vlastimil Kříž, DiS.
Bc. Vlastimil Kříž, DiS.
Master's thesis
Destinační management v Karlovarském kraji
Destination management in Karlovy Vary region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá destinačním managementem v Karlovarském kraji. První část se věnuje teoretickým východiskům jako cestovní ruch, jeho historie a rozdělení, destinaci, destinačnímu managementu a marketingu destinací. Druhá část popisuje vybraný region, je provedena situační analýza, SWOT analýza cestovního ruchu a je popsán způsob řízení cestovního ruchu ze strany krajského úřadu Karlovarského …moreAbstract:
This thesis deals with destination management in Karlovy Vary region. The first part deals with theoretical background as a tourism, its history and distribution, destination, destination management and marketing of destinations. The second part describes the selected region, the situation analysis and SWOT analysis is made and describes the tourism management from the regional office of the Karlovy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kz60q/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
Markéta ŠVECOVÁ -
Tourism Analysis of the City of Kyiv
Oleksii Makhniuk -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Czech-English comparative analysis of evaluative discourse: tourism websites
Adéla HAZUKOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko