Marketing Challenges of Ethiopian Traditional Clothes in the International Market – Frehiwot Doda Gobena
Frehiwot Doda Gobena
Diplomová práce
Marketing Challenges of Ethiopian Traditional Clothes in the International Market
Marketingové strategie tradičního oblečení z Etiopie na mezinárodním trhu
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOBENA, Frehiwot Doda. \textit{Marketing Challenges of Ethiopian Traditional Clothes in the International Market}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut tropů a subtropů. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pb33la/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Institut tropů a subtropůMagisterský studijní program:
Mezinárodní ekonomický rozvoj
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva