Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku – Hana Marešová
Hana Marešová
Bakalářská práce
Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku
Nation branding: The Comparison of the Institutional Provision in the Czech Republic and in Estonia
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje konceptu nation brandingu a komparuje institucionální zajištění nation brandingu v České republice a v Estonsku. Teoretická část stanoví oblasti nation brandingu, aktéry nation brandingu a postupy při tvorbě brandingových kampaní. Teoretická část dále definuje indexy sloužící k měření image a síly značky národů. Praktická část se soustředí na přístupy k nation brandingu v …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis focuses on the concept of nation branding and carries out a comparison of the institutional provision of nation branding in the Czech Republic and in Estonia. The theoretical part of the thesis determines the spheres of nation branding, nation branding’s actors and the processes of creating a nation branding campaign. The part also defines indexes used for measuring a country …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Shaping a Nation
Lung Yin Lin -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová