Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku – Hana Marešová
Hana Marešová
Bachelor's thesis
Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku
Nation branding: The Comparison of the Institutional Provision in the Czech Republic and in Estonia
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje konceptu nation brandingu a komparuje institucionální zajištění nation brandingu v České republice a v Estonsku. Teoretická část stanoví oblasti nation brandingu, aktéry nation brandingu a postupy při tvorbě brandingových kampaní. Teoretická část dále definuje indexy sloužící k měření image a síly značky národů. Praktická část se soustředí na přístupy k nation brandingu v …viacAbstract:
The bachelor‘s thesis focuses on the concept of nation branding and carries out a comparison of the institutional provision of nation branding in the Czech Republic and in Estonia. The theoretical part of the thesis determines the spheres of nation branding, nation branding’s actors and the processes of creating a nation branding campaign. The part also defines indexes used for measuring a country …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Markéta Dianová
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Shaping a Nation
Lung Yin Lin -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit