Automobilový průmysl a elektromobilita – Aneta Sodomová
Aneta Sodomová
Diplomová práce
Automobilový průmysl a elektromobilita
Car Industry and Electromobility
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá elektromobilitou, jakožto významnou součástí automobilového průmyslu. Cílem práce je zjištění postojů zákazníků k elektromobilům. Literární rešerše práce se zabývá tématem elektromobility jako takové, charakteristikou zákazníků a dalšími souvisejícími pojmy jako nabíjecí infrastruktura, ekologie či zdroje elektřiny. Aplikační část je věnována kvantitativnímu výzkumu, …víceAbstract:
This diploma thesis concerns topic of electromobility as a significant part of the car industry. The aim of the thesis is to find out the customers’ attitude towards electric vehicles. The literature research defines the electromobility as itself, the characteristics of customers and other related terms such as charging infrastructure, ecology, or electricity resources. The application part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Ondřej Prchal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Electromobility in selected European countries
Terezie Zemanová -
Nástup trendu jménem Elektromobilita
Vojtěch Holub -
Elektromobilita - trh a potenciál na území České republiky
Liliana Krausová -
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
Vajner Vajner -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
Jiří Koudelka