Psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Ing. Andrea Paulyová
Ing. Andrea Paulyová
Bakalářská práce
Psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Psychological Aspects of the Sale of Limited-Edition Products
Anotace:
Tématem závěrečné práce jsou psychologické aspekty, které jsou spojeny s prodejem produktů limitované edice a které významně ovlivňují chování zákazníka. Závěrečná práce je členěná do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky spojenými s prodejem produktu limitované edice, strukturou módního průmyslu, diferenciační strategií zaměřenou na produkt a vnímání image značky. Druhá část je zaměřena …víceAbstract:
The main topics of the bachelor thesis are psychological aspects associated with the sale of limited edition products, which affect customer behavior significantly. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical bases connected with the sale of limited edition product, the structure of the fashion industry, differentiation strategy focused on product and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mdw3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Kateřina Horálková -
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Nikola Klasovská -
Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele
Kristýna ZÁSTAVOVÁ -
Motivace k volbě pasivního domu a environmentální souvislosti
Eva Kreplová -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva