CSV jako součást marketingové komunikace – Bc. Martina Šilhánová
Bc. Martina Šilhánová
Master's thesis
CSV jako součást marketingové komunikace
CSV as a Part of Marketing Communication
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je na základě analýzy současné komunikační strategie společnosti Nestlé navrhnout komunikační strategii zaměřenou na oblast CSR a CSV s cílem zefektivnit účinnost komunikace firmy se stakeholdery a připravit soubor konkrétních doporučení pro tvorbu obsahu a zaměření komunikačního sdělení CSR/CSV v rámci realizace konceptu obsahového marketingu, a to s důrazem na diferenciaci …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of the current communication strategy of Nestlé to design a communication strategy focused on CSR and CSV in order to streamline the effectiveness of communication with stakeholders and prepare a set of specific recommendations for creating content with focus on communicating CSR / CSV within the concept of content marketing, with an emphasis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pf1a5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia