Využití celebrit v marketingové komunikaci – Ing. Daniel Šturm
Ing. Daniel Šturm
Bakalářská práce
Využití celebrit v marketingové komunikaci
The use of celebrites in marketing commucation
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využití celebrit pomáhá firmám v jejich marketingové komunikaci či nikoliv. Pro zdůvodnění závěrů využívá nejen marketingového pohledu (podpora prodeje a řízení značky), psychologických vlivů na zákazníky, ale i ekonomický aspekt tohoto přístupu.Abstract:
This final work is about a basic question. Does the use of a celebrity help the communication of companies or not? This question is here weighted from different angles like sales support, brand building, psychological influences and even the economical aspects.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okxmi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Reléová identifikace modelu tepelného procesu s vnitřním zpožděním
Milan Plachtovič -
Design a implementace vybraných evolučních strategií pro optimalizaci regionálních segmentačních modelů s cílem identifikace objektů z medicínských obrazů
Petr Bílek -
Reléová identifikace modelu tepelného procesu s vnitřním zpožděním
Milan Plachtovič -
Identifikace krize organizační struktury s využitím upravené metodiky EFQM
Matěj Drbohlav -
Verifikace výsledků matematického modelování znečišťování ovzduší modelem ADMOSS s využitím měření pomocí UAS a biomonitoringu
Vladislav Svozilík -
Modelování a identifikace modelu struktury s mnoha rovinnými piezoelektrickými prvky
Jakub Šmíd -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová