Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální – Bc. Vít Sklenář
Bc. Vít Sklenář
Master's thesis
Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální
The proposal of the methodology of the product spiritual Czech production
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout produkt spirituálního turismu a jeho marketingové řízení a také metodiku tvorby tohoto produktu. Sekundárním cílem bylo analyzovat současnou primární nabídku atraktivit v rámci spirituálního cestovního ruchu na Šumavě a analyzovat sekundární nabídku v rámci cestovního ruchu na Šumavě. V oblasti metodologie je v této práci využita metoda deskripce, analýzy …moreAbstract:
The main objection of this thesis was to propose a spiritual tourism product and it´s marketing management and also the methodology of it´s proposing. The secondary objection was to analyse the current primary tourism demand according to tourism in the region of Šumava. And to analyse the secondary tourism demand in the region of Šumava. According to the methodology there were used in the thesis a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11518/vsh_m_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Věra Fišerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.