Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální – Bc. Vít Sklenář
Bc. Vít Sklenář
Master's thesis
Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální
The proposal of the methodology of the product spiritual Czech production
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout produkt spirituálního turismu a jeho marketingové řízení a také metodiku tvorby tohoto produktu. Sekundárním cílem bylo analyzovat současnou primární nabídku atraktivit v rámci spirituálního cestovního ruchu na Šumavě a analyzovat sekundární nabídku v rámci cestovního ruchu na Šumavě. V oblasti metodologie je v této práci využita metoda deskripce, analýzy …viacAbstract:
The main objection of this thesis was to propose a spiritual tourism product and it´s marketing management and also the methodology of it´s proposing. The secondary objection was to analyse the current primary tourism demand according to tourism in the region of Šumava. And to analyse the secondary tourism demand in the region of Šumava. According to the methodology there were used in the thesis a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11518/vsh_m_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘ, Vít. \textit{Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pbduk5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.