Bc. Vít Sklenář

Master's thesis

Návrh metodiky pro tvorbu produktu Česko spirituální

The proposal of the methodology of the product spiritual Czech production
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout produkt spirituálního turismu a jeho marketingové řízení a také metodiku tvorby tohoto produktu. Sekundárním cílem bylo analyzovat současnou primární nabídku atraktivit v rámci spirituálního cestovního ruchu na Šumavě a analyzovat sekundární nabídku v rámci cestovního ruchu na Šumavě. V oblasti metodologie je v této práci využita metoda deskripce, analýzy …viac
Abstract:
The main objection of this thesis was to propose a spiritual tourism product and it´s marketing management and also the methodology of it´s proposing. The secondary objection was to analyse the current primary tourism demand according to tourism in the region of Šumava. And to analyse the secondary tourism demand in the region of Šumava. According to the methodology there were used in the thesis a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Věra Fišerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.