Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce – Luděk Hatoň
Luděk Hatoň
Diplomová práce
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Anotace:
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1100
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod