Luděk Hatoň

Diplomová práce

Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce

Anotace:
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2007
  • Vedoucí: Milan Puchýř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1100

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma