Bc. Tomáš Sýkora
Bachelor's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu. Zaměřuje se na nástroje internetového marketingu, formy reklamy a reklamní systémy. Zabývá se komparací vybraných webových stránek firem z pohledu internetového marketingu.Abstract:
This bachelor paper deals with the internet marketing. It is focused on the internet marketing tools as well as on forms and systems of advertising. It also analyses and compares selected company websites from the perspective of the internet marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sýkora, Tomáš. Internetový marketing. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Affiliate marketing
Jan Palme