Michaela Korabarova

Diplomová práce

Internetový marketing v cestovním ruchu

Internet marketing in tourism
Anotace:
Internetový marketing je nejen v cestovním ruchu, ale také v jiných oborech nedílnou součástí komplexní marketingové strategie společností. V současné době se právě zaměření na internet stává hlavním tématem firemní komunikace. Pokud se firma chce vyrovnat ostatním, musí mít komplexně propracované postupy, jak být na internetu skutečně vidět. Tomu všemu napomáhají správně nasazené nástroje internetového …více
Abstract:
Internet marketing, not only in tourism but also in other fields/spheres plays significant role in comprehensive marketing strategy and is actually an integral element of a company. Currently, just internet emphasis becomes one of the major topics of corporate communication. If a company wants to compete the others, the comprehensively elaborate procedures are must, which really is obvious on internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Bohumil Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch