Internetový marketing v cestovním ruchu – Michaela Korabarova
Michaela Korabarova
Diplomová práce
Internetový marketing v cestovním ruchu
Internet marketing in tourism
Anotace:
Internetový marketing je nejen v cestovním ruchu, ale také v jiných oborech nedílnou součástí komplexní marketingové strategie společností. V současné době se právě zaměření na internet stává hlavním tématem firemní komunikace. Pokud se firma chce vyrovnat ostatním, musí mít komplexně propracované postupy, jak být na internetu skutečně vidět. Tomu všemu napomáhají správně nasazené nástroje internetového …víceAbstract:
Internet marketing, not only in tourism but also in other fields/spheres plays significant role in comprehensive marketing strategy and is actually an integral element of a company. Currently, just internet emphasis becomes one of the major topics of corporate communication. If a company wants to compete the others, the comprehensively elaborate procedures are must, which really is obvious on internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Bohumil Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
The language of advertising in international tourism
Denisa BARIŠOVÁ -
Komplexní analýza propagačních textů pro cestovní ruch
Andrea Baslová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
Olga Miroshnichenko -
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK