Kulturní eventy v destinačním marketingu Kostelce nad Orlicí – Kateřina Slezáková
Kateřina Slezáková
Bakalářská práce
Kulturní eventy v destinačním marketingu Kostelce nad Orlicí
Cultural events in destination marketing of Kostelec nad Orlicí
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké kulturní eventy pořádá samospráva města Kostelce nad Orlicí a analyzovat kulturní event – hudební festival F. I Tůmy. Cílem bakalářské práce je v teoretické části vysvětlit základní termíny týkající se daného tématu, jako pojmy destinační management, marketing, kulturní akce/event a specifikace města Kostelce nad Orlicí. Jako techniky zkoumání byly zvoleny …víceAbstract:
In this Bachelor Thesis, the author discusses cultural event held in Kostelec nad Orlicí organized by the local government and analyse the musical festival of F. I. Tůma. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The aim of the of the theoretical part is to explain the basic terms related to the given topic, such as destination management, destination marketing, cultural event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva